Zaregistrujte sa a získajte dnes navyše 2 €

Booking.com

Extra upozornenie pre Booking.com

Od 15. 7. 2023 nie je možné vyplácať za nákup na Bookingu cashback.

Novo na našich stránkach nájdete špeciálne zľavy a zľavové kódy, ktoré vám môžu zlacniť váš nákup ešte pred platením.

Všetok čakajúci cashback za pobyty rezervované pred 15. 7. 2023 bude riadne schválený, vždy do 60 dní po ukončení pobytu.

Detailné podmienky cashbacku

  • Nutná podmienka prekliku z NávratnéPeniaze.sk – cashback nie je automatický, je nutné aktivovať cashback vždy pred každým novým nákupom. NávratnéPeniaze.sk musí byť posledný odkazujúci web pred dokončením nákupu. Pre maximálnu spoľahlivosť odporúčame navštevovať e-shopy iba preklikom cez NávratnéPeniaze.sk a nie inak (priamo alebo cez iné odkazy), a to aj v momente, keď si tovar iba prezeráte.
  • Dokončite nákup v okne, ktoré sa vám otvorí po kliknutí z NávratnéPeniaze.sk – nedokončujte nákup v inom okne, v ktorom ste navštívili e-shop priamo alebo cez iné kliknutie.
  • Tip: pravidlo dvoch klikov – pre väčšiu spoľahlivosť merania odporúčame kliknúť na odkaz z webu NávratnéPeniaze.sk (alebo z Pripomináčika) radšej aj viackrát. Prvýkrát na začiatku nákupu, keď máte ešte prázdny nákupný košík a druhýkrát tesne pred dokončením nákupu, keď sa už chystáte zaplatiť.
  • Bez DPH - cashback sa počíta z ceny bez DPH, poštovného a iných poplatkov.
  • Cudzie zľavové kupóny – cashback nemusí byť kompatibilný s kódom, ktorý nie je zverejnený na NávratnéPeniaze.sk. Ako postupovať správne, ak chcete využiť zľavový kupón, ktorý nie je zverejnený na NávratnéPeniaze.sk?
  • Riadne dokončená objednávka – uistite sa, že sa stránky e-shopu kompletne načítali, a to aj po dokončení nákupu. Napr. pri platení je nutné počkať, až vás banka alebo platobná brána presmeruje späť do e-shopu na tzv. „ďakovaciu stránku“. Pokiaľ nastane chyba pri platení alebo dokončovaní objednávky, cashback sa väčšinou nepripíše.
  • Blokátory reklám (AdBlock a pod.) – tieto doplnky môžu ovplyvniť spoľahlivosť merania cashbacku. Odporúčame ich mať v dobe prekliku a nákupu úplne deaktivované (nestačí len pre doménu NávratnéPeniaze.sk a e-shop)
Upozorňujeme, že cashback nie je možné 100% garantovať ani v prípade riadneho presmerovania a splnenia všetkých podmienok. Cashback je možné vyplatiť iba v prípade, keď nám obchod vyplatí zodpovedajúcu províziu za Váš nákup. Situácia, kedy sa vám cashback nepripíše automaticky, môže nastať. Pokiaľ sa Vám cashback nezaznamená do 3 dní od nákupu, neváhajte nám napísať TU. Väčšinu nezaznamenaných transakcií na slovenských e-shopoch dokážeme získať dodatočne.

Najčastejšie dôvody nevyplatenia cashbacku (objektívne dôvody)

  • Bol použitý nekompatibilný zľavový kupón (kupón, ktorý nebol zverejnený na NávratnéPeniaze.sk). Viac o tom, ako kombinovať zľavové kódy a cashback, TU.
  • Firemné nákupy – B2B nákupy, nákupy na IČO, nákupy za veľkoobchodné ceny a pod. sú z cashbacku väčšinou vylúčené.
  • Špeciálne zľavy od obchodu – špeciálne zľavy, zamestnanecké alebo VIP účty, kompenzácia od obchodu a iné špeciálne zvýhodnenia sú z cashbacku väčšinou vylúčené.
  • Platené inak ako peniazmi – pokiaľ budete platiť kreditmi, vernostnými bodmi, pomocou poukazov, voucherov a pod., cashback sa vám nemusí načítať ani v prípade čiastočnej úhrady nepeňažnými prostriedkami.
  • Inak ako on-line – ak nákup začnete alebo dokončíte inak ako on-line objednávkou (napr. telefonicky alebo e-mailom).
  • Rezervácia na predajni – je nutné vykonať klasickú on-line objednávku, samotná rezervácia tovaru na predajni je z cashbacku väčšinou vylúčená.
  • Neboli splnené špeciálne podmienky konkrétneho obchodu (niektoré obchody majú špeciálne výnimky, kedy nie je možné cashback pripísať – napr. nákup v zľave, opakované nákupy a pod.)
  • Kompletný zoznam obmedzení nájdete vo VOP ZDE.

Najčastejšie dôvody nevyplatenia cashbacku (technické obmedzenia)

  • Mobilná aplikácia obchodu – cashback nie je možné vyplatiť v prípade dokončenia nákupu cez mobilnú aplikáciu e-shopu. Prípadné výnimky musia byť výslovne uvedené. Ako postupovať v prípade, že sa vám po kliknutí z NávratnéPeniaze.sk automaticky otvára mobilná aplikácia obchodu?
  • Blokátory reklám (AdBlock a pod.) – tieto doplnky môžu ovplyvniť spoľahlivosť merania cashbacku. Odporúčame ich mať v dobe prekliku a nákupu úplne deaktivované (nestačí len pre doménu NávratnéPeniaze.sk a e-shop).
  • Cookies – odporúčame mať nastavené povolenie ukladania cookies. Nesúhlas s cookies na stránkach obchodov môže spôsobiť nepripísanie cashbacku.
  • Prísne nastavenie ochrany súkromia – môže mať za následok nepripísanie cashbacku (antivírusy, anonymný režim prehliadania, ochrana pred sledovaním, nastavenie routera a pod.).
  • Firemné siete – firewally a firemná ochrana môžu blokovať fungovanie cashbacku.
  • Cudzie doplnky do prehliadača – nákupné alebo iné doplnky môžu v prehliadači blokovať meranie cashbacku.

Garancia najnižšej ceny

Pokiaľ nájdete konkurenčnú ponuku s rovnakými parametrami, tj rovnaký typ ubytovania, rovnaký termín, rovnaké storno podmienky, Booking.com Vám rozdiel v cene vyrovná. Viac o tejto službe nájdete tu.

 

Transparentné ceny

Na Booking.com nájdete kompletné ceny, tj sumu za ubytovanie, stravu, miestne poplatky a dane. Samotné užívanie a rezervácia sú zadarmo! S Booking.com teda vždy viete, aký je konečný účet za Váš pobyt.

 

Virtuálny asistent

Booking.com disponuje službou virtuálneho asistenta, ktorý je Vám k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Asistent Vám pomôže s dodatočnými požiadavkami, ako sú napr.

  • zmena príchodu či odchodu
  • rezervácia parkovacieho miesta
  • prístelka, prípadne aj posteľ navyše

Široká ponuka ubytovania

Ako už bolo uvedené vyššie, na Booking.com nájdete viac ako 28 000 000 ubytovaných priestorov v 229 krajinách a teritóriách, čo z neho robí najväčšiu svetovú databázu najlepších ubytovaní. Nájdete tu jednotky za priaznivú cenu pre nenáročných užívateľov, ako aj vyhlásené luxusné destinácie.

 

Zákaznícka podpora

Booking.com ponúka svojim klientom nepretržitú asistenciu v 40 jazykoch. Pracovníci Booking.com sú pripravení Vám zodpovedať otázky na ubytovanie, riešiť s Vami zmeny rezervácií či Vám pomôcť s domožením so služieb, ktoré ste si zaplatili. Vďaka tomu, s Booking.com sa nemusíte báť vycestovať do krajiny s oficiálnym jazykom, ktorému nerozumiete. Zákaznícku podporu môžete kontaktovať prostredníctvom telefónu či kontaktného formulára uvedeného priamo na stránkach www.booking.com.

 

Jednoduchá rezervácia

Vďaka Booking.com sa nemusíte učiť nové a nové rezervačné systémy jednotlivých hotelov. Na pár kliknutí si rezervujete ubytovanie po celom svete. Booking.com vyžaduje od svojich používateľov minimum informácií a tento portál hovorí aj Vašim jazykom. Zároveň, priamo na webe taktiež nájdete prehľad svojich rezervácií, ktorý obsahuje všetko potrebné informácie ako:

  • názov ubytovacej jednotky
  • dátum príchodu a odchodu
  • typ rezervovaného ubytovania
  • cenu

Platbu za ubytovanie realizuje samotné ubytovanie, využiť môžete všetky platobné metódy akceptované týmto ubytovaním. V niektorých prípadoch, ubytovanie si do vášho príchodu, resp. uhradenie ceny za ubytovanie na mieste, môže blokovať na Vašej platobnej karte celú či časť ceny ubytovania.

 

Storno ubytovanie

Booking.com používa pre všetky registrované ubytovanie jednotný systém storno podmienok. Na webe www.booking.com sa vždy dozviete, aké sú možnosti zrušenia Vašej rezervácie, tj do kedy je možné rezerváciu zrušiť as akými podmienkami. Informácie o storno podmienkach sa na Booking.com dozviete už v prehľade ubytovania, tj nečakajú Vás žiadne nepríjemné prekvapenia. Už v čase rezervácie teda viete, aké sú Vaše možnosti storna. Spravidla sa jedná o:

  • plnú refundáciu bez poplatkov, tj. všetky peniaze dostávate späť
  • čiastočnú refundáciu, tj. späť dostávate časť peňazí
  • nemožnosť refundácie, tj aj v prípade zrušenia, ubytovanie Vám bude účtované

 Storno je možné urobiť priamo na webe www.booking.com, a to v prehľade Vašich rezervácií. Zrušenie prebehne okamžite a informácie o ňom sa Vám zobrazia priamo pri detaile ubytovania, viď príklad nižšie:

 

Doplnkové služby

Okrem ubytovania, na Booking.com si môžete rezervovať aj prenájom automobilu, miesto v reštaurácii či kúpiť letenky. Všetky tieto rezervácie je možné jednoducho spravovať z Vášho užívateľského účtu.

 

Postup založenia účtu na Booking.com

  1. navštívte internetovú stránku www.booking.com
  2. v pravej hornej časti obrazovky kliknite na tlačidlo „Registrujte sa“
  3. zvoľte možnosť registrácie
  4. hotovo!

Zľavové kupóny, kódy a slevy Booking.com

Zľavové kupóny zlacnia nákup na Booking.com ešte pred zaplatením. Získajte okamžitú zľavu na Booking.com hneď vďaka zľavovému kódu a po nákupe ešte cashback od NávratnéPeniaze.sk. NavratnePeniaze.sk aktuálne neponúka žiadne oficiálne zľavové kupóny a kódy pre Booking.com.
Získajte 2x väčší cashback na Booking.com vďaka novému cashback portálu Chamty.sk. Vstupný bonus 2 €.
 
Nakupujte, získajte peniaze späť a
2 € vstupný bonus
Registrovať cez Google
alebo

Podobné obchody

Cestovnakancelariadaka.sk Cestovnakancelariadaka.sk
Prejsť do obchodu
Domalenka.sk (predtým Sorger.sk) Domalenka.sk (predtým Sorger.sk)
Prejsť do obchodu
Flixbus.sk Flixbus.sk
Prejsť do obchodu
Eurowings.com Eurowings.com
Prejsť do obchodu
Kiwi.com Kiwi.com
Prejsť do obchodu
Marimex.sk Marimex.sk
Prejsť do obchodu
TummyTox.sk TummyTox.sk
Prejsť do obchodu
LeoExpress.com LeoExpress.com
Prejsť do obchodu

Viac než 200 000 ľudí s nami šetrí pri nákupoch.

Pridajte sa k nim.

Zaregistrujte sa