Prihlásiť sa Registrovať sa

Ako vám môžeme pomôcť?

Ako fungujú NávratnéPeniaze.sk?

Máme širokú sieť partnerských e-shopov, ktoré nám platia za privedených zákazníkov, o ktorú sa s vami delíme. Takže sú všetky strany spokojné.

Prečo sa musím registrovať?

Inak nezistíme, komu máme odmenu za nákup poslať :-). Vďaka registrácii je dohľadateľný nákup jednotlivého používateľa a tým pádom aj suma, ktorú máme pripísať na účet NávratnéPeniaze.sk. Po registrácii máte po ruke aj prehľad nákupov, už vyplatených peňazí a tých, ktoré čakajú na schválenie.

Aká je minimálna suma na výplatu?

Limity nemáme. Ak požiadate o vyplatenie 0,01 €, pošleme vám ju.

Ako získať vstupný bonus?

To je jednoduché! Stačí sa registrovať a bonus je váš.

Ako získať bonus za odporúčanie priateľom?

Bonus 8 EUR za odporúčanie priateľa má dve podmienky. Prvá je zaslanie odkazu cez váš používateľský účet. Druhý krok je na strane priateľa, ktorý musí získať aspoň 40 € cashback.

Priateľov môžete pozvať, koľko chcete. Tu žiadne obmedzenia nie sú.

Prečo nevidím pripísané peniaze na svojom účte, keď nákup už prebehol?

Aj keď sa väčšina nákupov vo vašom účte zobrazí už do niekoľkých minút od dokončenia nákupu, v ojedinelých prípadoch môže dôjsť k pripísaniu do 3 dní od nákupu. Ak by ani po 3 dňoch nedošlo k pripísaniu, kontaktujte nás a situáciu vyriešime.

Mám tip na nový obchod. Kam s ním?

Za tipy na nové e-shopy, ktoré vám v ponuke chýbajú, budeme veľmi radi! Stačí ich poslať na info@navratnepeniaze.sk.

Ako sa dozviem, koľko peňazí z môjho nákupu dostanem späť?

Koľko % z celkovej sumy nákupu vám vrátime sa dozviete pred preklikom na e-shop z nášho webu alebo ju hlási aj Pripomienkovač. Suma sa počíta z ceny bez ceny DPH, poštovného alebo balného. Provízia pre NávratnéPeniaze.sk a rovnako tak aj pre vás ide iba z predaného tovaru.

Prečo musím mať aktivované cookies?

Prostredníctvom cookies komunikujú NávratnéPeniaze.sk s e-shopom. Vďaka cookies je váš nákup rozpoznaný, a tak je možné vyplatiť dohodnutú províziu. Cookies sú teda pre všetky tri strany veľmi dôležité.

Aké informácie získava web NávratnéPeniaze.sk o svojich používateľoch?

Ako prevádzkovateľ serveru NávratnéPeniaze.sk získavame informácie o vašom nákupe od e-shopu alebo prevádzkovateľa zúčtovacieho systému. Medzi tieto informácie patrí vaše ID, dátum a čas nákupu a samozrejme suma, ktorú ste minuli.

Používam vo svojom počítači AdBlock systém. Je to problém?

Áno, je to veľký problém. AdBlock nielenže bráni reklamám, ale aj zabraňuje sledovaniu objednávky. Nikto by teda nevedel, že idete práve cez NávratnéPeniaze.sk. Preto si systém deaktivujte. Nestačí ho iba vypnúť pre určité domény. Potom už nič nebráni šetriť a dostávať peniaze za vaše nákupy.

Ako mám postupovať, keď potrebujem zmeniť niektoré údaje alebo chcem zrušiť účet?

Väčšinu zmien je možné urobiť jednoducho v rámci vášho účtu v sekcii Nastavenie profilu. Vždy nám ale môžete napísať na info@navratnepeniaze.sk a vyriešiť zmenu s podporou.

Na mojom účte chýba preklik alebo som nebol v dobe nákupu prihlásený. Dá sa s tým ešte niečo urobiť?

Bohužiaľ nedá. Ak nie je používateľ prihlásený v dobe nákupu, spätne s tým nič neurobíme. Odporúčame náš Pripomienkovač, ktorý sa sám prihlási vždy, keď si budete prezerať nejaký partnerský e-shop. Vďaka tomu už nikdy nepremárnite šancu ušetriť.

Ako dlho trvá výplata nazbieraných peňazí?

Peniaze vyplácame užívateľom na bankové účty dvakrát za týždeň. Stačí si vo svojom účte požiadať o výplatu a do štyroch pracovných dní vám peniaze dorazia na účet.

Nevidím na svojom účte zapísanú transakciu, aj keď som nákup vykonal cez preklik z webu NávratnéPeniaze.sk. Čo teraz?

Vo svojom účte kliknite v hornej lište na Reklamácie a vyplňte náš reklamačný formulár. Zvyšok je na nás.

Vašu reklamáciu pošleme danému obchodníkovi na vyjadrenie. Prosím, majte na pamäti, že vybavenie reklamácie záleží na obchodníkovi. Doba vyriešenia sa pohybuje medzi 2 až 4 mesiacmi.

Peniaze za nákup boli zamietnuté. Bolo by možné to znovu preveriť?

Zo skúseností vieme, že najčastejšie sú návratné peniaze zamietnuté kvôli:

  • použitiu zľavového kupónu, ktorý nepochádza z portálu NávratnéPeniaze.sk
  • vráteniu tovaru a tým aj zaplatenej sumy
  • navštíveniu iného webu medzi preklikom z portálu NávratnéPeniaze.sk a dokončením objednávky v e-shope.
V takých prípadoch nevzniká nárok na výplatu. Ak sa ale stala nejaká chyba v systéme, môžete ju nahlásiť na stránke Reklamácie. Alebo rovno napísať na info@navratnepeniaze.sk a my sa pokúsime celú situáciu objasniť.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám na info@navratnepeniaze.sk

Více než 200 000 lidí s námi šetří při nákupech.

Přidejte se k nim.

Registrujte se